Blog

Recuperem l’espai editorial de la Mostra

17/10/2017

Ha nascut Mostra Edicions, l’espai editorial de la Mostra Internacional de Films de Dones de Barcelona, dissenyat per acollir diferents publicacions monogrĆ fiques de caire crĆ­tic i artĆ­stic desenvolupades en el marc dels seus programes.

La primera entrega Ć©s el monogrĆ fic Chantal Akerman: un gest, vincles i espais, un recull d’articles i un film colĀ·lectiu que reflexionen al voltant de l’obra i la vida de la directora belga.
Properament, la plataforma acollirĆ  el Projecte ArxipĆØlag, una instalĀ·lació en lĆ­niaĀ en forma d’homenatge colĀ·lectiu a les cineastes de La Mostra es farĆ  pĆŗblica pel gaudi de tothom.

 

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiĆØncia d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconĆØixer-vos quan torneu a la pĆ gina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen mĆ©s interessants i Ćŗtils.