Dijous 21 de juny
21:45 h | Plaça de Sant Pere (Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera)

Sé lo que quieras
No et creguis les notícies. En aquest país, si una persona lluita, aconsegueix complir els seus somnis. I Yulissa, una jove colombiana, ha vingut aquí a demostrar-ho.

Centrifugado
Un jove ajuda a una senyora major a pujar la bugada fins a la seva casa. Una vegada dins, la senyora no sembla disposada a deixar-li marxar.

The Neverending Wall
La pel·lícula, de la valenciana Silvia Carpizo, és un al·legat contra la destrucció de la memòria històrica de la East Side Gallery de Berlín i contra la construcció d’alguns murs interminables, com en un bucle incessant, continuen aixecant-se i coartant les llibertats. Un cant sobre la creativitat, la memòria contra l’oblit i la força de l’art contra la barbàrie de la censura.

Indios y Vaqueros
El joc diari de Leo a casa és “indis i vaquers”. Avui, amb tan sol 5 anys, aprendrà un nou joc.

Marta
Lucía Forner Segarra (16′) , Espanya
Marta creu que la seva professió ideal seria la d’assassina en sèrie, i vol que Carlos sigui la seva primera víctima.

Conservas
Conserves narra la situació de Paula, una noia inquieta que vol proposar-li tenir una relació oberta a Guilli, el seu nuvi. Però pel camí, la gelosia, els dubtes i el desig per una altra persona faran que dir-li-ho no sigui tan fàcil.

Bombón helado
Una dona té fantasies eròtiques mentre prepara menjar congelat i posa taula per a dues.

La hora de la merienda
Chela acaba de quedar-se vídua i es trasllada a una nova ciutat per estar més prop de la seva filla, que no li fa ni cas. La solitud la porta a la beguda, el seu vici secret. Un dia coneix a la seva veïna Elena i la convida a berenar. Aviat es fan grans amigues. El que no sap Chela és que Elena en realitat és Jaime.

Monday
Aixafada pel tedi de la seva rutina diària, Clara, una dona de negocis dona un salt de fe. Un dia, ofegant-se en l’ansietat, arriba a un punt de ruptura. Monday és una pel·lícula experimental que explora els límits de la narrativa amb la dansa, el moviment i el so.

deSencuentro
Adaptació de l’obra de teatre El penúltim viatge, de l’aragonès Gil Novales.