Dones en lluita: sessió especial
Txell Feixas
Dones en lluita | Capítol 2 — Zuhal Sherzad
Sinopsi
En aquesta sessió especial del programa Conegudes i reconegudes, la periodista catalana Txell Feixas presentarà Dones en lluita, una sèrie documental produïda a TV3 que recull sis històries de resistència protagonitzades per activistes feministes d’arreu del món. En aquest segon capítol coneixerem Zuhal Sherzad, una jove afganesa que lidera una xarxa d’escoles clandestines per educar més de cinc-centes nenes i noies, desafiant el règim talibà.
Després de la projecció, convidem el públic a participar del DVIRRES, un espai de trobada mensual organitzat per Dones Visuals, que en aquesta ocasió tindrà lloc amb la complicitat de la MIFDB a l’Antic Teatre.
Amb la col·laboració de Dones Visuals
En col·laboració amb l’Agència Catalana de Cooperació i Desenvolupament
En el marc d’Acció Cinema i l’impuls de Catalunya Film Festivals
La sessió comptarà amb la presència tant de la periodista Txell Feixas com de l’activista afganesa Zuhal Sherzad, protagonista del capítol i resident actual a Catalunya.
Sessions
29.10.2025
19:00 h
La Bonne, Barcelona
VOSC amb SPS
Acompanyament amb llengua de signes catalana
- Directora Txell Feixas
- Pais, any, duració Estat espanyol, 2025, 25’