L’aspecte visual de la MIFDB fa un gir que romandrà més enllà dels confins de la present edició. Gràcies a la col·laboració amb La Pera Comunicació (www.lapera.coop), el logotip i els elements visuals estables del festival experimenten una transformació completa respecte al disseny que Winfried Bährle va crear el 1993, i que -amb algunes reformulacions – ens ha acompanyat fins al present. El resultat d’aquesta nova identitat és fruit de reflexions que fa temps compartim i que ara per fi es formalitzen amb aquest treball. Una de les qüestions més clares que ha quedat resolta és l’ús de les sigles per identificar el festival. També la centralitat de dues nocions que ens defineixen en la seva interacció: el cinema i les dones. El subjecte polític del feminisme, en qüestionament i resignificació permanents, és intervingut i modificat pels imaginaris cinematogràfics i viceversa. Allà on aquestes sinergies es produeixen, la MIFDB posa el focus. Volem que la nova identitat gràfica serveixi per reivindicar les feminitats dissidents, l’herència que moltes d’aquestes ens han deixat com a llegat i el plaer del cinema com a esdeveniment.